Re: Dekodowanie sygnalu satelitarnego w komputerze

Autor: Roger\(OS\) <mrroger[FUCK-SPAM>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 16:21:29 MET DST

Uzytkownik 'Michal Bien' napisal(a) w wiadomosci
"news:Xns9646A4816C1EAmbien@127.0.0.1" takie cus:
--------------------

> A nie prosciej wyklepac balie i nasluchiwac nadawana ufokow AKA SETI?
> Zastanow sie chwile przed zadaniem pytania. TV rozsiewcza analogowa
> [naziemna] i TV SAT to dwa odrebne swiaty. Nie ma kompatybilnosci nawet
> miedzy kartami sat analogowymi i cyfrowymi [DVB-S], mimo podobnej
> konstrukcji glowicy.
Ja o tym pisze mam satelitke, kabel i tuner do tego- stary analog
Wiec pytam czy za pomoca tego sprzetu + k. TV bede mogl odpalic na kompie
kilka programow i czy ten tuner zlapie mi zakodowane programy (z
dekodowaniem sprobuje sobie poradzic w razie potrzeby)

> FTA? Wspolczuje. Wlasnie dzis o polnocy zwinieto polsaty FTA i do
> tego TV4 z analogowego przekazu [cyfrowy na otarcie lez uchowa sie ~2
> miesiace].
Wlasnie zauwazylem ze TV4 mi zniklo- informowala o tym ich stacja niedawno.

> Ewentualnie mozna bawic sie w domoroslego przestepce i piracic sygnal
> tv-sat.
Pomysle nad tym, o ile sprzet ktory jest w/w pozwoli mi na to.

> O ile wczesniej to potepialem [od tego jest abonament] to teraz
> mam coraz wieksze watpliwosci, po tym co sie dzieje z "dziwnym"
> znikaniem zwyklych stacji zyjacych z reklam [TVN i TVN7 zakodowano w
> zeszle wakacje].
<ciach>

> U nas platformy cyfrowe zostaly sprowadzone do
> poziomu Kiepskich i blokow reklam po ~20 min w Polsacie. O tym ze przez
> SAT TV publiczna jest zakodowana, za ktora kazdy juz placi abonament,
> to tez nasza specjalnosc.
A to juz jest inna bajka- t Polsce wszystko jest odwrotnie...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)