Re: P4 2.4 Ghz - temperatura

Autor: pancisza <panciszaBEZ_at_SPAMUtlen.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 19:58:20 MET DST

Użytkownik "Kubaskr":
> Witam,
> Niedawno wymienilem coolerek na procku z boxowego na chyba tez boxowy ale
> intela Procesor to P4 2.4 Ghz (Northwood, Socket 478).Zastanawia mnie czy
> teraz jego temperatura nie jest troszke za wysoka.
> Zaraz po starcie systemu xp wynosi ona jakies 41-43 st. C natomiast po
> podczas obrobki avi za pomoca VirtualDub'a miedzy 55 a 57 st. C.Podczas
> gierkowania temperatura jest podobna.
> Zastanawia mnie to czy nie sa to temperatury przypadkie za wysokie. Nie
> wiem
> [...]

to duzo..

u mnie na P4 2.4C @ 3.0 w spoczynku mam 36*C, w stresie dobiega tak do 50*.
(aby nie byc goloslownym: http://157.158.1.3/~cisza/temperatura.gif
i tam wskaznik Temp2 podaje temperature na procku, zreszta taka sama jak
everest)

co do coolera - to jest boxowy wentyl od tych najnowszych prescotow.
(taki: http://157.158.1.3/~cisza/wentyl.jpg )

wiatrak jest na 100% jest ustawiony,
ale bez overclockingu spokojnie sobie daje rade tak na 60%.

plyta: abit is7-e2
dwa wiatraki w budzie (jeden przy dyskach, drugi pod zasilka),
na northbridgu byl radiator zwykly, jednak wymienilem go na thermaltake
tiger1.

--
pozdrowienia,
pancisza.