P4 2.4 Ghz - temperatura

Autor: Kubaskr <kubaskr_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Apr 2005 - 10:10:54 MET DST

Witam,
Niedawno wymienilem coolerek na procku z boxowego na chyba tez boxowy ale
intela Procesor to P4 2.4 Ghz (Northwood, Socket 478).Zastanawia mnie czy
teraz jego temperatura nie jest troszke za wysoka.
Zaraz po starcie systemu xp wynosi ona jakies 41-43 st. C natomiast po
podczas obrobki avi za pomoca VirtualDub'a miedzy 55 a 57 st. C.Podczas
gierkowania temperatura jest podobna.
Zastanawia mnie to czy nie sa to temperatury przypadkie za wysokie. Nie wiem
jek bylo na wczeniejszym wentylatorku bo nie zwrocilem na to uwagi a
musialem go wymienic bo sie zaczal strasznie glosno krecic.
Prosze o informacje za ktore z gory dziekuje.
Pozdrawiam
Kuba