P łyta + procesor + pamięć

Autor: Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 10:41:46 MET DST

Witajcie

Jak że płyta pokłóciła mi się z grafiką będe pewnie zmuszony na zmiany :(
wypadło mi to nieoczekiwanie, dlatetgo mam mocno ograniczone fundusze na
ten cel..

Wyszukałem dla siebie coś takiego:
Asus K8V-X Via K8T800 265zł
AMD Sempron 2600+ bulk (Socket 754) 285zł
Pamięć DDR 512MB PC3200 400MHz 143zł
Do tego jeszcze wiatrak na procesor ok. 50zł

Teraz tak, czy pamięci muszę kupować w jednej kości czy w dwóch?
Czy lepszy będzie ten chipset czy jednak nforce?
Czy ten procesor jest 64bitowy, bo wygląda na wersję ekonomiczną A64?
Napiszcie proszę co sądzicie o tym, ważne jest żeby przełożyć sobie do
nowego komputera sieciówkę (realtek), muzykę (sb live) i grafikę (matrox
parhelia) dlatego te dodatki dla mnie nie grają roli (jeśli będą dodatkowo
to je i tak wyłączę). Do tego jak pewnie wszyscy chciałbym zestaw szybki i
cichy.

ps. dlaczego chefteki dragony poznikały w wersjach bez zasilaczy?

--
 (_| (_) (\/) | (\) | |\   Dominik Chmaj :: gg:919564 :: dominik.kei.pl