Re: Płyta + procesor + pamięć

Autor: Hokan Ashir <dominator.ap_at_neostrada.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 11:02:29 MET DST

Użytkownik "Ninik" <ninik@dominik.kei.pl> napisał w wiadomości
news:do04eDFlnhrl-pn2-so7qf46DG4Td@76.76.classcom.pl...
> Witajcie
>
> Jak że płyta pokłóciła mi się z grafiką będe pewnie zmuszony na zmiany :(
> wypadło mi to nieoczekiwanie, dlatetgo mam mocno ograniczone fundusze na
> ten cel..
>
> Wyszukałem dla siebie coś takiego:
> Asus K8V-X Via K8T800 265zł
> AMD Sempron 2600+ bulk (Socket 754) 285zł
> Pamięć DDR 512MB PC3200 400MHz 143zł
> Do tego jeszcze wiatrak na procesor ok. 50zł
>
> Teraz tak, czy pamięci muszę kupować w jednej kości czy w dwóch?

Możesz kupić w 2 kościach i ustawić je w trybie dual lub też pojedyncza
512MB. Ja bym optował za tym drugim rozwiązaniem bo zawsze będziesz mogł
dokupić kolejne 512MB i wtedy ustawić duala. Co ważne, płyta którą chcesz
zakupić nie obsługuje dual-channel .

> Czy lepszy będzie ten chipset czy jednak nforce?

IMO nforce (obsługa trybu dual)

> Czy ten procesor jest 64bitowy, bo wygląda na wersję ekonomiczną A64?

Nie jest 64 bitowy, wykorzystuje tylko podstawkę od A64.

> Napiszcie proszę co sądzicie o tym, ważne jest żeby przełożyć sobie do
> nowego komputera sieciówkę (realtek), muzykę (sb live) i grafikę (matrox
> parhelia) dlatego te dodatki dla mnie nie grają roli (jeśli będą dodatkowo
> to je i tak wyłączę). Do tego jak pewnie wszyscy chciałbym zestaw szybki i
> cichy.

Ten zestaw spełni twoje oczekiwania mimo że jest niskobudżetowy. Sądząc po
karcie graficznej nie jesteś graczem, więc tym bardziej wybór takiego
zestawu IMO jest dobrym rozwiązaniem. Jedyne co, to zastanów się czy nie
lepiej jednak wziąć płyty na nforce:)

Pozdrawiam
HA