Re: P łyta + procesor + pamięć

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:27:49 MET DST

Dnia Tue, 26 Apr 2005 08:41:46 +0000 (UTC), Ninik napisał(a):

> Witajcie
>
> Jak że płyta pokłóciła mi się z grafiką będe pewnie zmuszony na zmiany :(
> wypadło mi to nieoczekiwanie, dlatetgo mam mocno ograniczone fundusze na
> ten cel..
>
> Wyszukałem dla siebie coś takiego:
> Asus K8V-X Via K8T800 265zł
> AMD Sempron 2600+ bulk (Socket 754) 285zł
> Pamięć DDR 512MB PC3200 400MHz 143zł
> Do tego jeszcze wiatrak na procesor ok. 50zł
>
> Teraz tak, czy pamięci muszę kupować w jednej kości czy w dwóch?
Oczywiście w jednej. Płyty na S754 nie odsługują duala, więc nie ma co
kasy wywalać na 2 moduły.

> Czy lepszy będzie ten chipset czy jednak nforce?
Niekoniecznie. Zestawy na K8T800 są tak samo wydajne jak na nForce3.

> Czy ten procesor jest 64bitowy, bo wygląda na wersję ekonomiczną A64?
To jest 32-bitowy procesor i jest ekonomiczną wersją A64. BArdzo
ładnie się te semproniki kręcą.

> Napiszcie proszę co sądzicie o tym, ważne jest żeby przełożyć sobie do
> nowego komputera sieciówkę (realtek)
Sieciówkę masz zintegrowaną z płytą (1Gb), więc starej nie
przekładasz.

>, muzykę (sb live)
L!VE będzie lepszy od zintegrowanego kodeka.

>i grafikę (matrox parhelia)
OK.

> dlatego te dodatki dla mnie nie grają roli (jeśli będą dodatkowo
> to je i tak wyłączę). Do tego jak pewnie wszyscy chciałbym zestaw szybki i
> cichy.
Na płycie na mostku jest radiator, więc OK. Żeby komputer był cichy
musisz kupić cichy coolerek na procesor (np. Arctic freezer64 lub coś
od pentagrama), ciche chłodzenie grafiki, cichy zasilacz, dysk ...

> ps. dlaczego chefteki dragony poznikały w wersjach bez zasilaczy?
Na angela.pl możesz kupić te obudowy bez zasilacza.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]