Re: Nie lubią się? Obraziły się?!

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 10:42:37 MET DST

> komputera. Natomiast moja parchelia ma dwa wyjścia DVI, do jednego z nich
> podłączam przejściówkę i do niej dopinam wtyczkę dopiero. Dokładnie takie
> samo podłączenie działa na innych komputerach z tą grafiką więc tu nie

Może jeszcze spróbuj zresetować BIOS przed włożeniem swojej karty. Najlepiej
zworką na płycie głównej.
W BIOS są jakieś ustawienia do zapamiętywania przydziałów przerwać IRQ i
innych zasobów dla poszczególnych komponentów.

No i jest jeszcze taka kwestia że chyba tylko jedno z wyjść DVI na monitor
jest domyślnie włączone. Przynajmniej tak jest u mnie. Jak podłączam monitor
do jednego wyjścia (z przejściówką DVI-VGA) to mam obraz a w drugim nie.
Inna sprawa że nie buczy mi płyta wtedy.

Możesz jeszcze podłączyć tą kartę graficzną która działa i przetestować CPU
i RAM. Bo jeśli są jakieś problemy to błędy mogą być nieprzewidywalne
włącznie odmową współpracy z grafiką. Testy: Prime95->Torture Test -
wystarczy 30 minut bez błędów.

W ostateczności znajdź forum lub grupę dyskusyjną dotyczącą Twojej płyty
głównej (pewnie po angielsku) albo ogólnie dotyczącą płyt głównych danego
producenta.

Pozdr.
MB