Re: Centrino/S - wyróżnik

Autor: Maciej Nadolski <krecik-usenet_at_NOSPAM.go2.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 16:32:40 MET DST

red napisał(a):
> Poza tym odnosnie tego HP - nie oplaca sie, bo za taka kase mozesz miec
> znacznie lepszy sprzet, popatrz na Aristo Smart 310 (z 512RAMu i 60GB
> hdd i Cel-M, 2.6kg) jest za jakies 3200zl, a jesli wybierzesz wersje z
> Centrino to zaplacisz jakies 3700zl. Albo jesli rzeczywiscie chcesz
> lekkiego i cienkiego laptopa to jest Aristo Slim 240 - tylko 2.3kg. Aha,
> wszystkie Aristo maja gwarancje 2 lata.

dzieki za cynka:) , ale nie moge nigdzie cholipka znalezc takowego w tej
cenie:((((( Jezeli juz siedzimy w temacie notebookow i moge poprosic o
rade. W tej chwili mam HP xe4100 i jestem z niego srednio zadowolony,
dlatego ta wymiana. Moje wymagania to:
- maly pobor pradu
- centrino/centrino ii
- wlan (standard w centrino)
- bluetooth
- irda (niekoniecznie)
- svideo (niekoniecznie)
- sztywnosc obudowy
O takich rzeczach jak wejscia na pcimca czy usb nie wspominam, bo to
kazdy notebook chyba ma. Aha i jeszcze fajna bylaby dobra jakosc
wyswietlacza (ta w xe4100 jest nienajciekawsza). Wiem, ze mam wymagania,
ale moze udaloby sie osiagnac jakis kompromis..?

Ten Aristo Smart jest bardzo fajny, ale nigdzie nie moge go znalezc w
takiej cenie jak podales.. Czy moglbys jakims linkiem rzucic? No i ...
ekstra jest ibm t42, ale wiadomo... nie stac mnie.. Generalnie chodzi mi
o taki typ sprzetu (niekoniecznie z nalepka ibm). Odpowiadalaby mi tez
sprzeto wspomagana hibernacja (w xe4100 nie moge tego zrobic..:( ). Nie
wspomne o smaczkach jak szyfrowanie dysku itd (nie jest mi to
potrzebne). Czy moglbym prosic o jakies doradzenie i ew. link gdzie
patrze? Szukam przez www.skapiec.pl i nawet tak za bardzo nie moge
znalezc oferty z Pentium M za 3200.. Same Celerony.. Bardzo dziekuje za
rade.

--
Pozdrawiam,
Maciej Nadolski