Re: Centrino/S - wyróżnik

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 17:10:11 MET DST

Maciej Nadolski wrote:
> Ten Aristo Smart jest bardzo fajny, ale nigdzie nie moge go znalezc w
> takiej cenie jak podales.. Czy moglbys jakims linkiem rzucic?

Szukaj na www.aristo.pl.

Taki oto link do konfigurowania:
http://www.aristo.pl/konfig.php?s-ktm=www_SM31&m-ktm=www_SM31&d=12

No i wybierasz 512RAM, 60GB dysku i karte WLAN, Cel-M wychodzi 3468zl.
Faktycznie cos podrozalo, jeszcze tydzien temu patrzalem i za taki
zestaw to bylo ze 200zl taniej.

> znalezc oferty z Pentium M za 3200.. Same Celerony.. Bardzo dziekuje za
> rade.

Chyba troszke zle mnie doczytales poprzednio, za taka cene to niestety
Pentium M nie dostaniesz. Najtansze Centrino jakie widzialem to w
granicach 3800zl.

--