Re: Centrino/S - wyróżnik

Autor: Maciej Nadolski <krecik-usenet_at_NOSPAM.go2.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 17:01:54 MET DST

Maciej Nadolski napisał(a):

> dzieki za cynka:) , ale nie moge nigdzie cholipka znalezc takowego w tej
> cenie:((((( Jezeli juz siedzimy w temacie notebookow i moge poprosic o
> rade. W tej chwili mam HP xe4100 i jestem z niego srednio zadowolony,
> dlatego ta wymiana. Moje wymagania to:
> - maly pobor pradu
> - centrino/centrino ii
> - wlan (standard w centrino)
> - bluetooth
> - irda (niekoniecznie)
> - svideo (niekoniecznie)
> - sztywnosc obudowy
> O takich rzeczach jak wejscia na pcimca czy usb nie wspominam, bo to
> [...]
sorki pare rzeczy mi się przypomniało jeszcze.. oczywiście zdaję sobie
sprawę, że może być problem ze spelnieniem wszystkich wymagań.
Najważniejsze to centrino, wlan, bluetooth. Fajnie by bylo jeszcze jakby
(centrino chyba na to w standardzie pozwala) notebook byl calkowicie
pasywnie chlodzony, czyli brak denerwujacego wentylatorka. Ponadto durna
rzecz, ale scroll gora/dol na touchpadzie (najlepszy bylby touchpad
synaptica taki jak w hp).

--
Pozdrawiam,
Maciej Nadolski