Re: ktora pamiec bedzie pasowala?

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sun 24 Apr 2005 - 16:23:41 MET DST

Mephisto2oo5 <mephisto@msi.pl> wrote:

> Ty oczywiście byś chciał, żeby PL eBay już w pierwszym dniu
> działalności miał tyle userów do Allegro i takie same obroty finansowe

            Ilosc aukcji i uzytkownikow to sprawa drugorzedna - to przychodzi z
czasem. Problem jest raczej w kompletnym nieprzygotowniu serwisu - w
obecnej postaci nie nadaje sie to do niczego. Balagan, brak podstawowej
funkcjonalnosci, brak jakiejkolwiek weryfikacji. Teraz pol Polski robi
sobie jaja. A PayPal "moze kiedys bedzie". Jesli jeszcze nie ma zgody NBP
to po co bylo startowac teraz?

> - pomyśl co porównujesz? Allegro istniejące kilka lat do PL eBaya
> istniejącego raptem tydzień?

            Nastepny :>
A glowne ebay'e US/UK/DE to ufoki robily? Nawet szwedzki i malezyjski chyba
lepiej dziala. W tej chwili aby zwinac aukcje nie da sie przez ebay.pl a
trzeba wchodzic przez de/uk lub amerykanski. Co za problem bylo po prostu
przetlumaczyc tamte, z pustymi kategoriami i takimi samymi rozwiazaniami?
Ale nawet to sie nie udalo, bo sporo tlumaczen wyglada jak z english
translatora. Poczytaj sobie forum ebay.pl - administrator jest naprawde
pocieszny - "uczymy sie". Cholera - faktycznie sie ucza za ciezkie piniadze
ze szkoda dla macierzystej irmy, bo to co jest teraz przypomina wczesne
alpha-testy platformy aukcyjnej. A amerykanskie kukurydziane lby moze
wzielyby atlas w reke i zobaczyly gdzie ta Polska jest, ze tu nie busz
i nie trzeba "zapoznawac uzytkownikow z aukcjami internetowymi" bo
wiekszosc ludzi siedzi w aukcjach online od lat - zarowno na rodzimym itp.
Allegro jak i czesto na zagranicznych ebayach.

PS:
Z mojej strony EOT - to grupa sprzetowa i flamewar na temat tego
kuriozalnego startu jest mocno OT.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938