Re: Plyta Asus P4G8X Deluxe i kontroler RAID

Autor: Kubaskr <kubaskr_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 12:28:24 MET DST

Użytkownik "Matrix" <delta_force2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d47t75$a33$1@news.dialog.net.pl...
> witam
> proponuje poszukac dokladnie w instrukcji obslugi z opisem biosu. mialem
> niedawno podobny problem kupilem Epoxa 4PDAC3+ i ona takze ma RAID ale w
> opcjach biosu latwo bylo znalezc i wylaczyc.poszukaj w ONBOARD PCI DEVICE
> SETUP u mnie przynajmniej tu to wylanczalem. co do drugie problemu nie mam
> pojeci a sproboj wrocic do poprzedniego biosu czy nadal bedzie ten problem
> mozliwe ze nowy BIOS ma jakies bledy
> pozdrawiam

Wielkie dzieki za sugestie ale niestety w instrukcji do plyty nic nie ma na
temat wylaczenia tego nieszczesnego kontrolera. Ani w I/O device
configuration ani w
PCI configutation. Kurcze, przeciez w koncu musi to sie dac jakos wylaczyc
skoro sie tego nie uzywa !
Aco do temperatury powera to wrocila ona do normy tz. caly czas zamias 127
st. C jest N/A po powrocie do wczesniejszczej wersji biosa.
Pozdrawiam
Kuba