Re: W koncu jakies chlodzenia zrobione:)

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 12:25:12 MET DST

Użytkownik "Jakub Szułakiewicz" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d47tkt$r1a$1@inews.gazeta.pl...
> /celowo nie cialem posta/
> Chciales szczerze - zapytam tylko: _PO CO_ ? Opisałeś sie jak dziki, ale
> nie napisales, co bylo wlasciwie w standardowym cholodzeniu az tak zlego,
> ze musiales masakrowac cala obudowe?

W standardowym chlodzeniu zle bylo to, ze GF4 grzal sie jak glupi i dysk mi
wysiadl przez grzanie sie w budzie (a moze juz przez jego wiek i zuzycie?).
Temperatura w srodku dochodzila do 50C na stale, bo wiatrak od XFX nie dawal
nic, a jednak GF4 jest ukladem, ktory wymagania chlodzenia. Seagate Medalist
chodzil ~40-45C pomimo chlodzenia elektroniki wiatrakiem dolnym (teraz jest
pod Samsungiem).
Generalnie kosztowalo mnie to wszystko razem jakies 40zl + kilka godzin
pracy z wiertarka i tyle.

Pozdrawiam
Mikolaj