Re: W koncu jakies chlodzenia zrobione:)

Autor: strOOs <stroos83-cutitforwriting-_at_go2.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 12:29:30 MET DST

Użytkownik "..::Friend::.." <universalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d47rtf$avo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja na Ti4200 wymontowałem tylko wentylator i przyłozyłem większy ale
> woniejszy od
> proc. celerona na gumowym zawieszeniu, po co takie monstrum jak do GF6800
> ?? :)

Takie monstrum dlatego, ze z wysylka z allegro (wliczona) kosztowalo mnie
7zl, a nie chcialo mi sie go ciac a potem wyrownywac - miejsce w budzie bylo
to czemu nie?
Jak dojdzie jeszcze jakas karta rozszerzen to bede kombinowal, ale szczerze
to nie wiem co dolozyc...

> http://www.friend.za.pl/Pentagram/pages/dscf0015.html

Calkiem fajnie, ale j.w :)

> Zobacz jak u mnie było:
>
> Zasilacz Enlight 300W po modyfikacji:
> http://www.friend.za.pl/Zasilacz/index.html

Bede musial nad czyms takim do mojego FSP pomyslec.

> Obudowa Fujitsu Siemens Aluminium
> http://www.friend.za.pl/Malowanie/index.html

Obudowa naprawde fajna, ale moja jakas "MACOM" mi styka - stoi pod biurkiem
i nie przeszkadza.

Pozdrawiam
Mikolaj