Re: Plyta Asus P4G8X Deluxe i kontroler RAID

Autor: Matrix <delta_force2_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 11:54:39 MET DST

witam
proponuje poszukac dokladnie w instrukcji obslugi z opisem biosu. mialem
niedawno podobny problem kupilem Epoxa 4PDAC3+ i ona takze ma RAID ale w
opcjach biosu latwo bylo znalezc i wylaczyc.poszukaj w ONBOARD PCI DEVICE
SETUP u mnie przynajmniej tu to wylanczalem. co do drugie problemu nie mam
pojeci a sproboj wrocic do poprzedniego biosu czy nadal bedzie ten problem
mozliwe ze nowy BIOS ma jakies bledy
pozdrawiam