Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:32:11 MET DST

Użytkownik "Chris" <nie@lubie.spamu> napisał w wiadomości
news:d439tq$4qs$1@inews.gazeta.pl...

> Filmy spokojnie można oglądać tak samo w szybkie i dynamiczne gry, nie
wierz
> w bełkot markengowy o smugach i nie wyrabianiu się ekranu

Doprawdy? Jaki masz czas dostępu na swoim?

> tylko teoria bo bardzo dużo firm graficznych pracuje na LCD :) tak więc
> oglądać możesz spokojnie. Brat jest grafikiem i też uważa że teraz to
tylko

To albo brat robi grafikę 3D albo nieźle ją olewa. Tak samo jak te firmy
graficzne z ekranami LCD. Przejdź się do dobrego studia, najlepiej w
drukarni to zdziwisz się trochę. Owszem są LCD ale to są 15-17" i stoją obok
19-21" CRT. A wiesz po co te LCD? Żeby było gdzie paletę trzymać i
ewentualnie dodatkowe operacje przeprowadzać. Póki co nie nastała era
graficznych LCD.

> W domu mam LCD (taniego samsunga 17") w pracy nadaje właśnie sprzed LCD
> (samusng 19") i uwerz mi że siedąc tytle co ty przed kompem a nawet dłużej
> wreszczie po godzinie czy dwóch nie musze odchodzić od monitora i ochłonąć

Uwierz mi, że siedząc obecnie tylko w domu (ręka w gipsie - w pracy LCD 17")
na Samsungu 997MB nie mam problemów o których wspominasz nawet po 12h. Do
tego rozdziałka 1280x1024, odległość 1m i jest OK.

--
Czajson | ABIT NF7-S | AthlonXP 2200@2700 WhisperRock V
512MB PC2700 Dual | Samsung SM997MB | MSI GF5200 64MB |