Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:43:17 MET DST

> wierz
>
> Doprawdy? Jaki masz czas dostępu na swoim?

Ja mam 25ms (napisane, w rzeczywistości znacznie więcej, bo to PVA) i
chociaż smużenie jest widoczne, to nie przeszkadza. Zresztą osoby postronne
nie zauważają (bo nie wiedzą czego szukać. Mówię tutaj o oglądaniu filmów.
W grach nie testowałem zbytnio - tylko w MoHa, ale na tej grze (do tego w
rozdzielczości nienatywnej) było git (widać smużenie, ale nie przeszkadza w
grze, a daje fajny efekt... takiego motion blur przy szybkim chodzeniu :).
Maniakalnym graczom może utrudniać szybkie celowanie.