Re: Lepiej kupić monitor LCD czy CRT ?

Autor: Chris <nie_at_lubie.spamu>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 17:59:52 MET DST

Internauta Expert_nauk_biurowych (rollWYTNIJTO@op.pl) w wiadomości
news:0816.000004bf.426518ae@newsgate.onet.pl nabazgrał(a):

> Monitor służy mi głównie do oglądania zdjęć i filmów. Czekam na odpowiedz
> !

LCD nawet ten tańszy czyli w cenie do 1000 zł

Za:

Wielkość
Geometria obrazu
NO i przede wszystkim dbasz o OCZY !!!
Filmy spokojnie można oglądać tak samo w szybkie i dynamiczne gry, nie wierz
w bełkot markengowy o smugach i nie wyrabianiu się ekranu LCD w szybkich
scenach.
Co do zdjęć to może do super profeski się jeszcze nie nadają choć to też
tylko teoria bo bardzo dużo firm graficznych pracuje na LCD :) tak więc
oglądać możesz spokojnie. Brat jest grafikiem i też uważa że teraz to tylko
LCD.

W domu mam LCD (taniego samsunga 17") w pracy nadaje właśnie sprzed LCD
(samusng 19") i uwerz mi że siedąc tytle co ty przed kompem a nawet dłużej
wreszczie po godzinie czy dwóch nie musze odchodzić od monitora i ochłonąć
bo wzrok już siada.

--
www.maxicore.com | ABIT AN8 A64 3500+ 1024 MB RAM