dobrze tłumiąca obudowa

Autor: Pan Wojtas <nie_lubie_at_spamu.pl>
Data: Tue 19 Apr 2005 - 18:28:29 MET DST

moja aktualna obudowa jest w bardzo kiepskim stanie i raczej już nie spełnia
swojej funkcji, a jedynie służy jako miejsce umocowania płyty głównej ;)

chciałbym kupić jakąś obudowę, która dobrze wytłumi np. dysk.
bez zasilacza, bo mam nowy i dosyć dobry. bardzo mi zależy, żeby dobrze
tłumiła wszystkie odgłosy z wnętrza.
szukałem trochę w archiwum, ale zdania są bardzo podzielone ;/
co możecie polecić (najlepiej w miarę tanio)? z góry dzięki za pomoc.

pozdr.

--
Wojtek Sulewski
gg: 2087202