Re: Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_WYTNIJo2.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 10:41:40 MET DST

> AFAIR to można reklamować monitory LCD klasy II (większość dostępnych
> na rynku) nawet przy 2 pikselach pod warunkiem że:
>
> - 2 wypalone piksele leżą w odległości nie większej niż 15mm od
> siebie lub też są zawarte w okręgu o średnicy 30mm wrysowanym na
> przecięciu przekątnych monitora. Wartości piszę z pamięci więc
> należałoby je sprawdzić (w tej chwili nie mam możliwości), ale z
> pewnością przypadki wymienione przeze mnie powyżej kwalifikują
> monitor do złożenia reklamacji.

A tak się przyłączę do tematu i spytam, jeśli by sprawdzać monitor LCD w
sklepie, (piksele), to ile czasu przetrzymać sprzedawcę , czy włączyć
,zobaczyć , wyłączyć (LCD nie sprzedawcę ;), czy parę minut postać, niech
się nagrzeje czy cos. Oczywiście im dłużej tym lepiej, no ale pytanie gdzie
jest ta granica, zanim mnie ze sklepu wyrzucą ;)

    Paweł Chrobak jako  Beefens    ----   gg 1018276
    STRONA DOMOWA                   ----   www.dossie.republika.pl