Wed, 13 Apr 2005 10:41:40 +0200,
Paweł Chrobak <beefens@WYTNIJo2.pl> napisał(a):
<ciach>
---->
---->A tak się przyłączę do tematu i spytam, jeśli by sprawdzać monitor LCD w
---->sklepie, (piksele), to ile czasu przetrzymać sprzedawcę , czy włączyć
---->,zobaczyć , wyłączyć (LCD nie sprzedawcę ;), czy parę minut postać, niech
---->się nagrzeje czy cos. Oczywiście im dłużej tym lepiej, no ale pytanie gdzie
---->jest ta granica, zanim mnie ze sklepu wyrzucą ;)
---->
To ty jesteś klientem i to ty decydujesz jak długo chcesz testować. Jeśli obsługa
robi problemy to wychodzisz i i idziesz do konkurencji.
Ktoś już napisał że można si ę umówić na testy. Ja się nie umawiałem a testowałem
gdzieś 10 minut ale podobnie jak rozpoczynający wątek trafił mi się biały piksel --
chyba najgorsze co może się trafić... A trafił mi się dlatego że w sklepie jest za
jasno żeby go zobaczyć na czarnym tle !
Po przyniesieniu monitora (oczywiście wymieniono go mi na nowy) sam z wielką
trudnością przy sklepowym oświetleniu mogłem go dostrzec.
A więc: uwaga na białe piksele i sklepowe oświetlenie !!!
-- GrzegorzReceived on Fri Apr 15 11:45:22 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Apr 2005 - 11:51:14 MET DST