Re: Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: Hokan Ashir <dominator.ap_at_neostrada.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 09:04:35 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:d3hba9$nk5$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety z tego co sie orientuje to jest za mala ilosc wadliwych pikseli
> zeby towar reklamowac. Oczywiscie mozliwe jest dogadanie sie ze sprzedawca
> np. w sprawie wymiany na inny egzemplarz, ale
> to juz jego dobra lub zla wola.

AFAIR to można reklamować monitory LCD klasy II (większość dostępnych na
rynku) nawet przy 2 pikselach pod warunkiem że:

- 2 wypalone piksele leżą w odległości nie większej niż 15mm od siebie lub
też są zawarte w okręgu o średnicy 30mm wrysowanym na przecięciu przekątnych
monitora. Wartości piszę z pamięci więc należałoby je sprawdzić (w tej
chwili nie mam możliwości), ale z pewnością przypadki wymienione przeze mnie
powyżej kwalifikują monitor do złożenia reklamacji.

Pozdrawiam
HA