Re: Kupiłem LCD i mam subpixel

Autor: Hokan Ashir <dominator.ap_at_neostrada.pl>
Data: Wed 13 Apr 2005 - 11:27:48 MET DST
Message-ID: <d3ip21$8sj$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Paweł Chrobak" <beefens@WYTNIJo2.pl> napisał w wiadomości
news:d3im09$hns$1@inews.gazeta.pl...
>
> A tak się przyłączę do tematu i spytam, jeśli by sprawdzać monitor LCD w
> sklepie, (piksele), to ile czasu przetrzymać sprzedawcę , czy włączyć
> ,zobaczyć , wyłączyć (LCD nie sprzedawcę ;), czy parę minut postać, niech
> się nagrzeje czy cos. Oczywiście im dłużej tym lepiej, no ale pytanie
gdzie
> jest ta granica, zanim mnie ze sklepu wyrzucą ;)
>

Ja całkiem niedawno kupowałem LCD-ka i spędziłem ponad godzinę w sklepie.
Poprosiłem o przetestowanie monitora softem typu Nokia Monitor Test,
odpaliłem Painkillera popatrzyłem i wziąłem. Z tego co wiem pierwsze wady
pikseli występują podobno najczęściej w pierwszym miesiącu użytkowania. Ja
byłem w tej szczęśliwej sytuacji, że zdecydowałem się na panel LG 1730P,
który ma gwarancję tak skonstruowaną, że w pierwszych 30 dniach od zakupu
nawet 1 walnięty piksel jest podstawą do wymiany na nowy. Bez możliwości
testu na pewno monitora LCD bym nie kupił. Ja podszedłem do sprawy w ten
sposób, że umówiłem się z obsługą sklepu na konkretny dzień i godzinę na
test, co oszczędziło mi ewentualnych niedomówień czy nerwów:)

Pozdrawiam
HA
Received on Wed Apr 13 11:30:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 13 Apr 2005 - 11:51:14 MET DST