Re: Szybkie pisanie

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:40:10 MET DST

Użytkownik "Ai" <nie_chce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:19fz5xbh0wawv$.vdgx0hpsed8c$.dlg@40tude.net...
> efekt jest raczej mizerny. Po około miesiącu pracy z kilkoma programami
> wszelkie klawisze mam opanowane jednak pomimo żmudnych ćwiczeń osiągana
> przeze mnie prędkość jest żałosna, góra 20 słów na minutę. Zresztą w
> ogóle
> cała idea pisania metodą bezwrokową wydaje mi się dosyć dziwaczna.

Chyba za długo pisałeś "wzrokowo" bo to naprawdę żałosna prędkość.
Spróbuj starego programu pod dos "typing tutor" - pozwala wprowadzać
litery stopniowo do lekcji (dodatkowo ćwiczy typowe przełożenia
palców) i jest możliwość ćwiczenia prędkości w takiej grze ze
spadającymi wyrazami. Moja siostra po nauce 15-30 min dziennie
po jakichś 2 miesiącach pisze szybciej niż ty wzrokowo :)
Wcześniej tylko stukała 2 palcami. Wydaje mi się, że lepszej
prędkości nie osiągniesz pisząc z patrzeniem, podczas gdy
bezwrokowo spokojnie można pisać 2x szybciej. No i jest łatwiej
wyłapać błędy bo się patrzy tylko na ekran (i ew. kartkę)