Re: Szybkie pisanie

Autor: wojtek <gurgur-hfhagb_at_zlernyobk.pbz>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 20:46:59 MET DST

Ai napisał(a):

> Nie, nie. To drobny błąd interpretacyjny (czytaj: tak nielogicznie to
> napisałem, że ciężko to poprawnie odczytać :). Taką prędkość to ja osiągam
> dwoma palacami stukając z patrzeniem na klawiaturę, jak nieco dalej
> napisałem pisząc metodą 10-palcową wyciągam prawie 3x mniejszą predkość, a
> przecież chodzi tu o doskonalenie swoich umiejętności i ułatwianie sobie
> życia, a nie o cofanie się...

czyli nie umiesz pisać bezwrokowe,miałem podobnie,pisząc bezwrokowo
pisałem wolniej i odczuwałem wyraźny dyskomfort,w miarę postępów
dostrzegałem zalety i...wzrosła szybkość pisania,nie bez znaczenia jest
również to że widzisz to co piszesz i możesz na bieżąco kontrolować
błędy,jednak pisanie bezwrokowe jest bardzo trudne i wymaga sporej
motywacji,nie wiem dlaczego nie znalazłeś tej motywacji skoro
wykorzystujesz pisanie w pracy