Re: Szybkie pisanie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 10 Apr 2005 - 13:38:53 MET DST

radarek wrote:
> Chyba za długo pisałeś "wzrokowo" bo to naprawdę żałosna prędkość.
> Spróbuj starego programu pod dos "typing tutor"

Możesz podać więcej detali na temat tego programu (producent itp.)?

W tym momencie jestem w stanie pisać bezwzrokowo (czasem zerkam na
klawiaturę) z prędkością ok. 300 znaków i przy bardzo dużej skuteczności
(zresztą gdy widzę błąd, od razu go poprawiam) na minutę, używając do
tego... mniej więcej połowy palców. Kilka razy próbowałem nauczyć się
pisać w sposób... nazwijmy to poprawny, ale zawsze zniechęcały mnie trudne
początki. Może jednak warto?

k,