Nagrywarki DVD-RW DL - warto już teraz kupić?

Autor: Andrzej <andrzej_wr_at_nospam.walla.com>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 22:47:23 MET DST

Witam

Padł mi ostatnio CD-ROM, a i tak miałem zamiar kupić nagrywarkę CD... z
drugiej strony czytnik DVD też by się przydał, bo nie mam nawet
stacjonarnego a wiek 21 mamy już od dobrych paru lat...

Z tego co widzę to jednak napędu Combo nie opłaca się kupować, cena dość
wysoka a płytek DVD nie nagrywa :). Czy warto więc kupić nagrywarkę DVD?
Nie mam praktycznie dochodów (jestem młody, dopiero może za rok zacznę
zarabiać), ale jeszcze te pare zł to mam :). Chodzi mi głownie o to czy ceny
tych urządzeń nie spadną nagle z dnia na dzień. Mi się wydaje, że raczej
nie, bo np. ceny nagrywarek CD spadły w ciągu ostatnich dwóch lat dwa
razy... to nie aż taki spadek wartości.
Jak stracę 100 zł w ciągu dwóch lat to świat się nie zawali, ale czy nie
zanosi się na jakiś wielki spadek cen lub upowszechnienie czegoś równie
przydatnego jak standard DL?

Co sądzicie o napędzie Lite-On SOHW-1673S? Czy to dobry wybór? Czy może da
się kupić coś lepszego w tej cenie? Czy nagrywarki często się sypią? Czy nic
im się nie stanie jeśli będą używane jako czytnik CD-ROM i DVD?

Pozdrawiam