ECS K7vza i HDD > 120GB

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 22:57:36 MET DST

Witam
Mam dylemat jak w temacie. Nadszedł czas zminy HDD i zapewne bedzie to jakiś
Samsung tyle tylko, że nie wiem o jakiej pojemności. Mam BIOS
http://www.flo.vip.interia.pl/flo/k7vza.jpg i nie mam pojęcia czy HDD 160GB
bedzie przez niego prawidłow wykryty. Archiwum nie daje jednoznacznej
odpowiedzi dlatego też zwracam się z pytaniem do userów tej MoBo z tym
BIOS-em.
Czy ten BIOS prawidłowo wykrywa HDD >120GB?
Powrót do BIOS-u 3.7a wykluczam z powodu kłopotów jakie z nim miałem.
Pozostaje mi wybór 120 lub 160, a różnica w cenie niewielka.

--
I wszystko jasne :)
Kontakt:                           http://wap.wapgate.pl/florian6