Re: Nagrywarki DVD-RW DL - warto już teraz kupić?

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 23:30:08 MET DST

jak cie stac na nagrywarke dvd to nie zastanawiaj sie tylko kupuj, jak duzo
plytek nagrywasz to ci sie przyda. teraz kosztuja najtansze cos chyba kolo 230zl
, wiec nie jakas tam tragedia, no i cena napewno ostro nie poleci w dol ,bo i
tak nie jest taka wysoka. co do lite-on to mam 2 takie, jedna juz zyje jakies 2
lata i nic zlego sie z nia nie dzieje, a ta druga nowsza tez sobie radzi i ma
dl, ale nie nagrywam takich plyt, poniewaz ich cena jest zawysoka ( cos kolo
20zl najtansza ), ale w tej chwili nie wiem , czy lite-on dalej robi dobry
sprzet, duzo osob kupuje jeszcze lg i nec, to moze jeszcze ktos , kto posiada
takowy, albo co sie orientuje w obecnych modelach ktory jest przyzwoity.
pozdrowienia