Re: Nagrywarki DVD-RW DL - warto już teraz kupić?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 04 Apr 2005 - 12:29:52 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <andrzej_wr@nospam.walla.com> napisał w wiadomości
news:d2pkop$9kr$1@inews.gazeta.pl...

> Co sądzicie o napędzie Lite-On SOHW-1673S? Czy to dobry wybór? Czy może da
> się kupić coś lepszego w tej cenie? Czy nagrywarki często się sypią? Czy
nic
> im się nie stanie jeśli będą używane jako czytnik CD-ROM i DVD?

A ja polecam tradycyjnie NECa, który jest najcichszy z dostępnych napędów,
nagrywa każdy shit nieważne w jakiej cenie. Nie ma problemów z odtwarzaniem
nagranych nim płyt na innych napędach. Cena w Lublinie 230pln - 3 kolory do
wyboru. Z liteonami miałem do czynienia - za różnicę 10-20pln nie warto
nawet się z nimi zaznajamiać.

---
pozdrawiam
Marcin