PCIe 6600/6600GT jakiej firmy?

Autor: Konrad Palczynski <kaspy1_at_interia.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 13:41:28 MET DST

Już praktycznie zdecydowałem że kupię coś na GF 6600, choć rozważam też
wersję GT, ale nie mogę zdecydować się na konkretną firmę. Do tej pory
starałem się kupować karty "firmowe". Na AGP używam Matroxa. Pewnie już
kilka osób staneło wcześniej przed tym wyborem... Może ktoś widział
jakieś porównanie np. pod względem jakości obrazu?
Słyszałem dobre opinie o Gigabyte, szczególnie podobaja mi się ich karty
z pasywnym chłodzeniem. Ale zawsze ceniłem Asus'a, a ostatnio ich ceny
się zrównały, dodatkowe Asus GT podbno świetnie się "kręci"...