Re: PCIe 6600/6600GT jakiej firmy?

Autor: PawelOnet <bene_at_op.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 15:31:43 MET DST

Użytkownik "Konrad Palczynski" <kaspy1@interia.pl> napisał w wiadomości
news:d2ol1u$9d4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Już praktycznie zdecydowałem że kupię coś na GF 6600, choć rozważam też
> wersję GT, ale nie mogę zdecydować się na konkretną firmę. Do tej pory
> starałem się kupować karty "firmowe".

Ja kupilem Sparkla 6600 GT. Na firmowym chlodzeniu halas
byl nie do zaakceptowania i dlatego konieczna byla zmiana
chlodzenia na Cooler Master VGA CoolViva (chyba najtansza
opcja tego typu -70pln).
Sumujac z tego co sie orientowalem chlodzenie tych kart w zaleznosci
od firmy jest lepsze lub gorsze ale zawsze glosne (wyj.pasywne) i
jego zmiana jest nieunikniona. Co do wyboru firmy decyzja nelezy
do Ciebie.
Na w.w. chlodzeniu i po podkreceniu do 589/1,19 karta ma 55 st. a
w stresie do 65-68 wiec chyba sie oplaca.

P.