Re: PCIe 6600/6600GT jakiej firmy?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 14:03:50 MET DST

Dnia Sun, 03 Apr 2005 13:41:28 +0200, Konrad Palczynski napisał(a):

> Już praktycznie zdecydowałem że kupię coś na GF 6600, choć rozważam też
> wersję GT, ale nie mogę zdecydować się na konkretną firmę. Do tej pory
> starałem się kupować karty "firmowe". Na AGP używam Matroxa. Pewnie już
> kilka osób staneło wcześniej przed tym wyborem... Może ktoś widział
> jakieś porównanie np. pod względem jakości obrazu?
Jeżeli chodzi o obraz w GF6600, to nie sądzę, żeby wsród producentów
takich kart można znaleźć zauważalne różnice w jakości obrazu
(oczywiście nie mówię tu o jakichś "Chińczykach noname"). Zarówno
Leadtek jak i Gigabyte mają taką samą jakość obrazu.

> Słyszałem dobre opinie o Gigabyte, szczególnie podobaja mi się ich karty
> z pasywnym chłodzeniem. Ale zawsze ceniłem Asus'a, a ostatnio ich ceny
> się zrównały, dodatkowe Asus GT podbno świetnie się "kręci"...
Jeżeli chcesz GF6600, to raczej zdecyduj się na egzemplarz z pasywnym
chłodzeniem. Karta firmy gigabyte z aktywnym chłodzeniem jest niestety
głośna (zdecydowanie wyróżnia się na tle Chiefteca DF i pentagrama
QVC-100). Leadtek jest nieco cichszy, ale nadal zbyt głośny. Wersję GT
też bym brał z pasywnym chłodzeniem. 20 dodatkowych MHz nie jest warte
sporego hałasu.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 3000+] [2x256 MB Hynix] [Gigabyte K8NF-9] [Pentagram QVC-100 Cu]
[GeForce 6600] [Chieftec 360-202 DF] [Nec 3520] [HDD Samsung 80 GB]