Re: jaki transfer pomiedzy partycjami....

Autor: Tropis^ <tropis_at_WYTNIJ.TO.op.pl>
Data: Sun 03 Apr 2005 - 13:43:24 MET DST

tHe mRuWa napisał(a):
> Z dysku na dysk mam 45MB/s, a z partycji na partycje na tym samym hdd
> zaledwie 1/3 tego - wszystko to wartosci max i przy duzych plikach. Przy
> malych wartosciach jeszcze bardziej spada.
> Czy transfer pomiedzy partycjami moze byc az 3x mniejszy??

Weglug mnie jest to jak najbardziej normalne.
Przy kopiowaniu z dysku na dysk na jednym dysku glowica tylko odczytuje
a na drugim tylko zapisuje.
Przy kopiowaniu w obrebie jednego dysku najpierw odczytuje partie danych
przenosi sie w inne miejsce i tam je zapisuje, poczym znowusz wraca i
odczytuje - czyli trwa to dluzej.
Tak to wyglada wedlug mnie :)