Re: Celeron czy Athlon?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 23:28:34 MET DST

> Część osób doradza mi Celerona, twierdząc, że jest bardziej stabilny
> niż Athlon 64, że z Athlonem mogę mieć jakieś problemy typu
> niedziałające aplikacje, częste zwisy itp., że programy nie obsłużą
> instrukcji procka, że np. jeśli zainstaluję Windows 98SE to też będą
> problemy itp.

Przede wszystkim Athlon 64 (nie Sempron) to procesor o klasę lepszy niż
Celeron.
Odnośnie zwisów - nie słyszałem o żadnych problemach (jedynie z winXP w
wersji 64 bit - że niedopracowane jest), ale osobiście nie miałem
przyjemności użytkować Athlona 64 (tylko Duron, w działaniu widziałem
Athlony XP i Bartony, pracowały bardzo stabilnie).
Odnośnie win98SE - odradzam, ten system niezbyt dobrze współpracuje z
najnowszym sprzętem (niektóre rzeczy na USB na przykład) i jest niestabilny
sam z siebie - niezależnie od procka. :)