Re: COMPAQ model Deskpro EN 350 czy 400MHz ?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 01 Apr 2005 - 23:25:49 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> Optiplexy sa szerokie i nawet jesli ciutenke nizsze to tylko minimalnie.
> Wiem, bo pracowalem na jednym przez dosc dlugi czas i maly to on nie
> byl...
> GX1 (G1 nie znalazlem) jest wlasnie taki szeroki :-/

ogolnie to Compaq EN jest dluzszy (szerszy) niz klawiatura;
podczas gdy DELL G1 jest wezszy niz klawiatura; niestety Dell
ma wersje rowniez dluzsza; za to compaq nie ma krotszej; mam
pod reka zarowno Compaq Deskpro EN (ciezki, wielka obudowa)
jak i Optiplex G1 - naprawde 50% lzejszy niz Compaq; na fotkach
na allegro przewaznie tego nie widac;

przykladowo:
Dell krotki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=45805155
Compaq dlugi: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=46553404

na zdjeciach sa klawiatury; zapewniam Cie, ze przy tym dellu,
Compaq jest nieporecznym klamotem; do tego jest bardzo ciezki;

adas;