[OT] Nielegalny program w pracy

Autor: Karol <no_at_mail.pl>
Data: Sun 13 Mar 2005 - 21:00:55 MET

Czesc
Mam pytanie deko offtopiczne, ale nie wiem gdzie się poradzić. Chcę na
firmowym kompie używać okazjonalnie PhotoShopa do spraw nie związanych z
pracą. Całe oprogramowanie jest legalne, za wyjątkiem właśnie tego jednego.
Robię tak: Mam 30-o dniową wersję, która już dawno wygasła i mam też
skrakowany plik photoshop.exe. Na codzień odpalenie programu powoduje
wyświetlenie komunikatu, że trial już wygasł, ale jak chcę coś zrobić, to
podmieniam plik photoshop.exe, który na codzień leży obok przemianowany na
photoshop.txt

Jak myślicie - można wpaść na czymś takim? Jakich procedur używają audytorzy
w czasie inspekcji?