Re: [OT] Nielegalny program w pracy

Autor: Karol <no_at_mail.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 21:16:07 MET

Użytkownik "Karol" <no@mail.pl> napisał >
> Chcę na firmowym kompie używać okazjonalnie PhotoShopa do spraw nie
związanych z
> pracą.

OK dziś właśnie stałem się legalny. Odinstalowałem PhotoShopa i chyba
przejde na Gimpa.
Mam jeszcze pytanie - czy moge używać TotalCommandera (który ma ekran
powitalny z guzikami 1 2 lub 3)?

ps. Mam nadzieję, że odinstalowanie wystarczy, żeby się ode mnie odczepili
jak w razie czego wykryją, że 30-o dniowa wersja chodziła parę miesięcy?

ps2. To ja jestem administratorem tej sieci więc jak coś ciągaliby tylko
mnie :)

Natomiasy PhotoShopa używałem niekomercyjnie, bo obrabiałem swoje zdjęcia do
domowego użytku