Re: [OT] Nielegalny program w pracy

Autor: Enriquez <m.adamus_at_wp.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 14:09:37 MET

> Jak myślicie - można wpaść na czymś takim? Jakich procedur używają
audytorzy
> w czasie inspekcji?

Wszystko na dysku znajdą bez najmniejszego problemu. Wyjściem z sytuacji
jest zakup zewnętrznego dysku na USB 2.0, zainstalowanie na nim windy i
wszystkiego co trzeba. Skoro używasz raz na ruski rok, to przynosisz to do
roboty w dniu, kiedy potrzebujesz. Bootujesz z dysku przenośnego, pracujesz,
kończysz i śladu żadnego nie ma.

Ale to Twoje ryzyko. Po wizycie smutnych panów u jednego z moich kolegów (w
domu !!!) absolutnie wszystko mam legalne, a musiałem kupić jedynie Windows,
bo wszystko można zrobić za darmo.

--
Pozdrawiam
Marcin