Re: [OT] Nielegalny program w pracy

Autor: BLE_Maciek <i80c586_at_cyberspace_NO_SPAM_.org>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 16:35:05 MET

Sun, 13 Mar 2005 21:00:55 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Karol"
<no@mail.pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>Mam pytanie deko offtopiczne, ale nie wiem gdzie się poradzić. Chcę na
>firmowym kompie używać okazjonalnie PhotoShopa do spraw nie związanych z
>pracą. Całe oprogramowanie jest legalne, za wyjątkiem właśnie tego jednego.
>Robię tak: Mam 30-o dniową wersję, która już dawno wygasła i mam też
Daj spokoj. Nie ryzykuj. W firmach nieraz kontroluja. Kup albo legalny
do firmy albo pirac w domu.
Pozatym mozna przeciez znalezc darmowe zastepniki. Mozesz sobie na
osobnej partycji zainstalowac Linuksa i wspomniany juz w tym watku
program Gimp. Jest to program rowniez dosc rozbudowany, mozna nawet
powiedziec ze niemal dorownuje Photoshopowi.