Re: stary komputer i kilka pytan

Autor: Marcin <md82_at__USUN_TO_wp.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 01:01:35 MET

Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości
news:d0dfoo$a9j$1@atlantis.news.tpi.pl...

> korzystam z tej strony, jest tam wlasciwie wszystko:
> http://partner.optimus.pl/sterowniki/Sterowniki/Karty_graficzne/#ATI
> masz tam tez link do windy 2000

ok, a gdzie znaleźć info o samej karcie? Czy to jakaś okrojona wersja Pro?

> zalezy do czego chcesz uzywac, polepszenie widoczne bedzie tylko w grach i
> innych graficznych kartach, mozesz wlasciwie ladowac wszystko, zakladam,
> ze jest tam AGP,

jest AGP, zdaje się 2x. Czyli wybór w sumie spory. Nie wiem na jakim
poziomie jest ta Ati Rage IIc i czy opłca się wymieniać, czy jest na tyle
dobra, że można zostawić.
Najchętniej wydałbym na kartę graficzną najmniej jak to tylko możliwe.
Głównie chodzi mi o to, żeby bez problemu odtwarzać filmy. Do pracy biurowej
i Internetu starczyłaby w przeciwnym wypadku przecież ta karta.
Chodzi mi głównie o to czy warto się bawić w jakieś wymiany na ATI Rage 128
PRO, albo tani GeForce (256 albo 2 GTS), w ostateczności Radeon 7000 jeśli
się uda dorwać tanio?

> filmy generalnie powinny pojsc, ale niekoniecznie, simsy 2 ROTFL :),
> zapomnijcie, to juz nie ta generacja

Raz jeszcze więc mówię o zastosowaniu: głównie Internet (sensowna praca :)),
aplikacje biurowe, no i filmy.
A co do Simsów to wiem, że brzmi śmiesznie, ale odkąd przez ponad rok czasu
na moim pentium 233MMX z 80MB ramu i s3 Trio działał Windows XP, lubię takie
wyzwania :P
A tak serio to chciałem się tylko upewnić, czy dałoby się to jakoś załatwić.
Spodziewałem się jednak, że trzeba to z głowy wybić młodszej koleżance :)

> system 98, najlepsza mozliwa grafika, moze ewentualnie wiecej pamieci, ale
> generalnie od tego sprzetu nie mozna wiele oczekiwac, internet, praca
> biurowa, starsze gierki

i wiele nie oczekuję :) Ale stabilnej, bezstresowej pracy, a dla rozrywki
obejrzenia kilku filmów :) dzięki za pomoc :)
btw. czy ktoś ma jakiegoś linka z parametrami tej płyty? (Procomp BVC1B).
Chodzi o to: ile maksymalnie pamięci obsługuje ta płyta? Jaki maksymalnie
dysk twardy można do niej zamontować (niestety nie posiadam do niej
instrukcji :()

dziękuję bardzo za zainteresowanie i odpowiedź
pozdrawiam serdecznie
Marcin