Re: stary komputer i kilka pytan

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 10:57:54 MET

Marcin wrote:
> Chodzi mi głównie o to czy warto się bawić w jakieś wymiany na ATI
> Rage 128 PRO, albo tani GeForce (256 albo 2 GTS), w ostateczności
> Radeon 7000 jeśli się uda dorwać tanio?

Mam obawy, że tego to Ci ta płyta nie uciągnie (sam wkładałem kiedyś do
niemarkowego Via z C433MHz Radeona 8500 - po kilku sekundach od włączenia
stabilizatory napięcia odmawiały posłuszeństwa;)), poza tym z takim
prockiem i tak nie wykorzystasz pełnych możliwości karty.
Optimum to jakiś GF2MX400, moim zdaniem. Ew. nieco tylko droższy GF4MX.

k,