Re: Nie startuje karta graficzna R9800Pro

Autor: PabloG <pawelgalecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 00:56:19 MET

Użytkownik "Jaroslaw Puchala" <yarwa@yarwax.no-ip.orgx> napisał w wiadomości
news:slrnd2kfi0.1pps.yarwa@serv.yarwa.no-ip.org...

> Pewnie tak, bo jak gdzieś czytałem to przy starcie systemu jest maxymalny
> pobór mocy, gdyż wszystkie dyski, CD itp. pobierają max jaki mogą.
>
> Pozdrawiam,
>
> --

Oczywiście że HuntKey. Tylko dlaczego ta sytuacja występuje po kilku 8-10
godzinnym postoju. Jeżeli potem w ciągu dnia na 2-3 godzin wyłączę kompa to
uruchomienie następuje normalnie. Czy może zasilacz rozgrzany lepiej
(wydajniej) pracuje? Czy jest metoda chałupniczą metodą przetestowac
zasilacz pod względem prądów i napięc?

Hejoo

PabloG