bardzo stary komputer i kilka pytan

Autor: <compbatant>
Data: Sun 06 Mar 2005 - 01:09:06 MET

witam
mam komus z 2 zlomow zrobic 2 dzialajace kompy
instalne na tym slacka z fluxboxem tak ze beda smigac :)
brakuje im dyskow twardych
za to kompy jeden zjakims cyrixem drugi chbya byl p166 czy cos
w tym stylu nie pamietam dokladnie.
chce wrzucic tam nowe dyski twarde i teraz pytanie czy jak stworze
partycje powiedzmy 2GB na dysku 40GB to ten stary bios zobaczy ta partycje
czy wogole dysku nie bedzie widzial?
drugie pytanie to odnosnie PCI, bo brakuje tez sieciowek i bym tez wrzucil nowe
(jakos nie ufam gieldom/allegro) czy obecnie dostepne sieciowki(rtl8139)
beda dzialaly na zlaczu pci na tych starociach? bo wiem ze pci jakos sie zmienia
standard i napiecia ale nie wiem czy te sieciowki sa kompatybilne wstecz.
z gory dzieki i pozdrawiam,

--
 /\(o_   Mateusz Dworak aka compbatant