Pęknięta obudowa w laptopie a gwarancja.

Autor: Mirek <tomasz.piwonski_at_neostrada.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:12:25 MET
Message-ID: <d02icd$5er$1@atlantis.news.tpi.pl>

Witam. Dwa miesiące temu kupiłem laptopa Aristo, w którym niedawno
zauważyłem pojawiające się pęknięcia w okolicy wyświetlacza. Czy ktoś z was
ma doświadczenie w reklamowaniu uszkodzenia obudowy? Dodam, że pęknięcia
pojawiają się w miejscu, w którym nie ma możliwości przypadkowego uderzenia.
Wiem, że sprzedawca będzie próbował mnie spławić. Co robić? Dzięki za
wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Mirek
Received on Tue Mar 1 21:15:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 01 Mar 2005 - 21:51:01 MET