Re: Problem z nagrywarką Benq

Autor: Pavel <pavel_home_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:13:25 MET

Użytkownik "made_myself" <made_myselfSPAMIE@SSIJop.pl> napisał:
> Imho (ale nie tylko) największą zaletą Plextora jest jego bezawaryjność i
> praktycznie
> "niezniszczalność". W takim razie, skoro BenQ ostatnio wypuścił tą
> nagrywarkę, to skąd wiadomo, że jest taka trwała ? :)

Fakt, z tego co pamiętam to plex miał na przykład super łozyskowanie,
praktycznie nie do zajechania.
Pisząc o konkurencyjności miałem raczej na myśli jakoś zapisu i odczyt. Co
do trwałosci to na forum cdrinfo pierwsze osoby zakupiły ten model pod
koniec zeszłego roku, więc jest to krótki okres;
gwarancja jest jednak na 24 miesiące (door-to-door) więc raczej nie ma
problemu, za 2 lata to znowu bedziemy się przesiadać na nowe napędy ;)

pozdrawiam,