Re: Pęknięta obudowa w laptopie a gwarancja.

Autor: FSC <fscsd_at_fsc.xgfhd.s.pl>
Data: Wed 02 Mar 2005 - 19:06:42 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <SgnVd.94572$2e4.21573@news.chello.at>

Użytkownik "Mirek" <tomasz.piwonski@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:d02icd$5er$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam. Dwa miesiące temu kupiłem laptopa Aristo, w którym niedawno
> zauważyłem pojawiające się pęknięcia w okolicy wyświetlacza. Czy ktoś z
> was ma doświadczenie w reklamowaniu uszkodzenia obudowy? Dodam, że
> pęknięcia pojawiają się w miejscu, w którym nie ma możliwości
> przypadkowego uderzenia. Wiem, że sprzedawca będzie próbował mnie spławić.
> Co robić? Dzięki za wszelkie sugestie.

Jeśli ta "marka" ma dobry serwis, nie będzie problemu. Osobiście miałem taki
przypadek w produkcie Fujitsu-Siemens. Zaniosłem do serwisu - zrobili
zdjęcia, wysłali do centrali, zaakceptowano naprawę gwarancyjną, po czym
ramka dotarła z Niemiec po10 dniach i po kłopocie.

Nie wiem, jak to będzie w przypadku Aristo,ale miejmy nadzieję,że podobnie.

Ja pomimo pozbycia się poprzedniego modelu, pozostałem m.in. dzieki takiej
polityce, wierny marce.

FSC
Received on Wed Mar 2 19:05:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 02 Mar 2005 - 19:51:05 MET