Re: Pęknięta obudowa w laptopie a gwarancja.

Autor: Rebelka <monkij_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 21:48:18 MET

> Witam.
Hej

> Dwa miesiące temu kupiłem laptopa Aristo, w którym niedawno zauważyłem
pojawiające się pęknięcia w okolicy wyświetlacza. Czy ktoś z was
> ma doświadczenie w reklamowaniu uszkodzenia obudowy? Dodam, że pęknięcia
pojawiają się w miejscu, w którym nie ma możliwości przypadkowego uderzenia.

czy pekniecia sa na dole obudowy wyswietlacza, chodzi o to ze te miejsca
przy otwieraniu ekranu sa narazone na naprezenia. Przy slabych wykonaniach
notebookow (ja mam California Access) takie pekniecia to standard. Co prawda
mi dopiero pekl po 1,5rocznym uzywaniu ale innym szybciej. Jesli sprzedwca
jest solidny to bez problemu uzna reklamacje. Podejrzewam ze zalezy to od
umowy pomiedzy nim a serwisem danego producenta. W CA nie bylo problemow.
Nie wiem jak z Aristo. Upieraj sie jednak ze nie jest to wynik mechanicznego
uszkodzenia, ani niedbalstwa tylko slabego wykonania albo slabego materialu.

Powodzenia w walce :)

Pozdr.Marysia