smiech-placz-ciekawe

Autor: Kroolik Wodny <kojot_at_gamesnet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 13:14:45 MET

   Kupil ja dysk twardy w sklepie ZETO s.a. (baracuda 200GB/8MB).
Po podlaczeniu okazalo sie, ze sa na nim dane, wiec dysk
nie jest nowy tylko uzywany. Sa tam zdjecia z jakiejs imprezy,
dwa filmy, czyjs zyciorys w wordzie i troche innych smieci.

Jak myslicie, co mam teraz zrobic, jak zareagowac?
Bo moim zdaniem to jest delikatny skandal.

Jezeli ktos koniecznie chce cos kupic w tym sklepie, moge podac
dokladniejsze namiary.

--
pozdrawia
Kroolik