Re: SB Live - IRQ11

Autor: FilipSz <filip.szp_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 13:20:49 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2005 11:40:22 +0100, VooDoo wystukał(a):

> ja mam ten sam model i u mnie przerwanie jest na 17 , jak i kojntroler sata
>
> slyszalem ze sa problemy z tym modelem z XP i szykowalem sie na walke z
> driverami ale o dziwo ... windows z sp1 a pozniej sp2 wszystko zalatwil ...
> nic nie musialem ustawiac instalowac... poprostu wypas .. a karta jest b.
> dobra :P
>
> pozdrawiam
> Czarny

No teraz (odpukac!) na pakiecie kX chodzi OK, a na tych Creativa albo WinXP
(sam nie wiem, ale data sterownika -2001) wieszal sie po kilku minutach!

Byc moze ten patch Latency zalatwil sprawe, nie wiem bo rownoczesnie
zaisntalowalem patcha i zaraz potem stery kX

Co do przerwania to doczytalem w AIDA ze przerwanie jest dzielone, wiec
chyba moze byc

--
[___/ email: GOTO Replay-To \___]
 [  ___// MyGG: 7547181 \\___  ]